Telesis TMC 520 Pinstamp-controller

PERSBERICHT: Telesis brengt moderne gebruikersinterface naar dot-peen-controller met touchscreen en compact ontwerp om het personeel van vandaag van dienst te zijn

Meer over de Peen Controller-update

Voor onmiddellijke releasedatum: 20 mei 2020

• Ontwerp patronen en traceerbaarheidsmarkeringen (2D-matrixcodes) met uw vingertoppen op de TMC520
  • Sla een onbeperkt aantal patronen op en voer patronen in met een barcodescanner
  • Met 'at-a-angle'-technologie kunt u de controller overal monteren

CIRCLEVILLE, OHIO - Telesis Technologies, Inc. brengt een nieuw niveau van gemak in de markeer- / traceerbaarheidsindustrie met zijn TMC520 Touchscreen PINSTAMP® Controller.

De TMC520 Controller heeft het uiterlijk van een tabletcomputer of smartphone - en het is net zo gemakkelijk te gebruiken! Werknemers kunnen model- of onderdeelnummers snel en gemakkelijk op een grote verscheidenheid aan metalen oppervlakken plaatsen met een simpele veeg van hun vingertoppen.

Toegevoegd aan het gebruiksgemak is dat de TMC520 veel kleiner is dan de typische controller die wordt gebruikt in andere puntmarkeersystemen. Met afmetingen van slechts 10.70 in X 6.23 in X 2.83 in, is het ongeveer even groot als een Apple iPad.

“We hebben doorbraken gecombineerd in zowel omvang als gebruikersinterface. Het is de kleinste controller die we ooit hebben gebouwd en het is een touchscreen ”, zegt Bob French, hoofdontwerpingenieur bij Telesis Technologies, Inc.

French, die sinds 1983 bij Telesis werkt, merkt op dat een revolutie in de wereld van de dot peen al lang deel uitmaakt van de bedrijfsstijl. Telesis is begonnen als een onderzoeks- en ontwikkelingsbedrijf. Tot de eerste producten van het bedrijf behoorden de vroege versies van de PINSTAMP®-machines. Sindsdien heeft Telesis patenten gewonnen voor een hele reeks pinontwerpen en multi-pin configuraties.

En de nieuwe, moderne TMC520-controller werkt met bijna allemaal.

“Dat is een van de dingen die onze klanten het leukst vinden aan Telesis. We behouden achterwaartse compatibiliteit, zodat ze niet wegblijven bij nieuwe ontwikkelingen ”, aldus French. "In de meeste gevallen kunnen we mensen eenvoudig op deze nieuwe controller laten overstappen zonder dat de bekabeling hoeft te worden gewijzigd."

De TMC520 heeft ook enkele andere opmerkelijke kenmerken. Bijvoorbeeld:

• Het touchscreen is gebouwd met versterkt glas en gehuisvest in een supersterke behuizing, waardoor de kans op schade door gevallen gereedschap en andere schokken wordt verkleind.
  • Gebouwd voor gebruik met een externe stroombron, heeft de TMC520 geen ventilator nodig om het apparaat te koelen. Dat elimineert de opname van stof en metaaldeeltjes, waardoor de TMC520 uitblinkt in zelfs de meest veeleisende omgevingen.

Wat u ook moet markeren, van de zijkant van een bout tot de bovenkant van een zuiger, de TMC520 brengt het toch al eenvoudige en kosteneffectieve karakter van PINSTAMP®-technologie naar het touchscreen-tijdperk.

Al vijftig jaar is Telesis de voorkeursleverancier voor identificatie- en traceerbaarheidsapparatuur die wordt gebruikt door giganten uit de wereldwijde industrie als Ford, Chrysler, General Motors, Volvo, Delco, GE Aerospace, Boeing, Pratt & Whitney, Nordson en AT&T. Telesis, gevestigd in Circleville, Ohio, produceert een breed scala aan programmeerbare lasermarkeersystemen, PINSTAMP® Dot Peen en Telescribe® Scribe Marking Systems, en BenchMark® markeerproducten op instapniveau die worden gebruikt op assemblagelijnen over de hele wereld.

Contactpersoon voor de pers: Joe Weagraff, Global Marketing Manager, Telesis Technologies, Inc.

614.440.8071 (mobiel)

E-mail: Joe.Weagraff@telesistech.com

Neem contact op met Telesis

Mogelijk bent u tevens geïnteresseerd in:

Hitachi Industrial Equipment Systems neemt Telesis Technologies over om de activiteiten op het gebied van markeerapparatuur te versterken

PERSBERICHT: Nieuwe All-in-One UV-lasermarkeertechnologie van Telesis Technologies met 3D-markering