Telesis TMC 520 Pinstamp Controller

LEHDISTÖTIEDOTE: Telesis tuo modernin käyttöliittymän kosketusnäytöllä varustettuun pienikokoiseen ohjaimeen ja kompaktin muotoilun palvelemaan nykypäivän työvoimaa

Lisätietoja Peen Controller -päivityksestä

Välitön julkaisupäivä: 20. toukokuuta 2020

• Suunnittelumallit ja jäljitettävyysmerkit (2D-matriisikoodit) sormenpäillä TMC520: ssä
  • Tallenna rajattomasti kuvioita ja kirjoita kuviot viivakoodilukijalla
  • Työskentelet missä tahansa kulmassa -tekniikan avulla voit asentaa ohjaimen mihin tahansa

CIRCLEVILLE, OHIO - Telesis Technologies, Inc. tuo TMC520-kosketusnäytön PINSTAMP®-ohjaimella uuden mukavuuden tason merkintä- ja jäljitettävyysalalle.

TMC520-ohjaimella on taulutietokoneen tai älypuhelimen ulkoasu - ja käyttö on yhtä helppoa! Työntekijät voivat nopeasti ja helposti sijoittaa malli- tai osanumerot monenlaisille metallipinnoille yksinkertaisella sormenpäillä.

Helppokäyttöisyyttä lisää se, että TMC520 on paljon pienempi kuin tyypillinen ohjain, jota käytetään muissa pisteiden merkintäjärjestelmissä. Se on vain 10.70 X 6.23 X 2.83 tuumaa, ja se on suunnilleen saman kokoinen kuin Apple iPad.

”Yhdistimme läpimurtoja sekä koon että käyttöliittymän suhteen. Se on pienin ohjain, jonka olemme koskaan rakentaneet, ja se on kosketusnäyttö ”, sanoi Telesis Technologies, Inc: n johtava suunnitteluinsinööri Bob French.

French, joka on ollut Telesiksen palveluksessa vuodesta 1983, toteaa, että täplimaailman mullistaminen on ollut pitkään osa yrityksen tyyliä. Telesis sai alkunsa tutkimus- ja kehitysyrityksenä. Ensimmäisten yrityksen omistamien tuotteiden joukossa olivat sen PINSTAMP®-koneiden varhaiset versiot. Siitä lähtien Telesis on voittanut patentteja joukolle nastamalleja ja moninapaisia ​​kokoonpanoja.

Ja uusi, moderni TMC520-ohjain toimii melkein kaikkien kanssa.

”Se on ollut yksi asioista, joista asiakkaamme pitävät eniten Telesisissä. Säilytämme yhteensopivuuden taaksepäin, jotta ne eivät jää pois uusista kehityssuunnista ”, French sanoi. "Voimme vaihtaa ihmiset uudelle ohjaimelle helposti ilman kaapelointimuutoksia useimmissa tapauksissa."

TMC520: lla on myös joitain muita merkittäviä ominaisuuksia. Esimerkiksi:

• Kosketusnäyttö on rakennettu vahvistetusta lasista ja sijoitettu erittäin lujaan koteloon, mikä vähentää putoavien työkalujen ja muiden iskujen aiheuttaman vahingon todennäköisyyttä.
  • Ulkoisen virtalähteen kanssa käytettäväksi rakennettu TMC520 ei tarvitse tuuletinta laitteen jäähdyttämiseksi. Tämä eliminoi pölyn ja metallihiukkasten saannin ja varmistaa, että TMC520 on loistava myös vaativimmissakin ympäristöissä.

Mitä haluat merkitä, pultin sivulta männän yläosaan, TMC520 tuo PINSTAMP®-tekniikan jo yksinkertaisen ja kustannustehokkaan luonteen kosketusnäyttöön.

Viidenkymmenen vuoden ajan Telesis on toiminut valinnaisena toimittajana sellaisten tunnistus- ja jäljitettävyyslaitteiden toimittajana, joita globaalit teollisuudenjätit kuten Ford, Chrysler, General Motors, Volvo, Delco, GE Aerospace, Boeing, Pratt & Whitney, Nordson ja AT&T käyttävät. Ohio Circlevillessä sijaitseva Telesis valmistaa laajan valikoiman ohjelmoitavia lasermerkintäjärjestelmiä, PINSTAMP® Dot Peen- ja Telescribe® Scribe -merkintäjärjestelmiä sekä BenchMark®-lähtötason merkintätuotteita kokoonpanolinjoilla ympäri maailmaa.

Lehdistöyhteys: Joe Weagraff, globaali markkinointipäällikkö, Telesis Technologies, Inc.

614.440.8071 (mobiili)

Sähköposti: Joe.Weagraff@telesistech.com

Ota yhteyttä Telesisiin

Sinua kiinnostaa ehkä myös:

Hitachi Industrial Equipment Systems ostaa Telesis-teknologian vahvistaakseen merkintälaiteliiketoimintaa

LEHDISTÖTIEDOTE: Uusi All-in-One-UV-lasermerkintätekniikka Telesis Technologiesilta 3D-merkinnällä